Sommarlov

Hej.
Har varit oerhört dålig på att uppdatera. Har varken ork eller tid. Men jag har bestämt mig för att ändå försöka ta tag i bloggandet lite mera framöver.
Hoppas ert sommarlov har varit toppen hittills.
Jag har (som tidigare visat) varit på Cypern i en vecka och det var så underbart bra där. Omkring 38 grader varmt varje dag och 27 grader i havet. Tyvärr så har jag fjällat bort det mesta av färgen så jag får sola så mycket jag bara kan...
Jag har också varit med mina kompisar och hittat på roliga saker med dem så som badat, tältat och fikat.
 
För ett tag sedan klockan ett mitt i natten åkte jag, min bror, min kompis Simon och min brors kompis Simon till Linköping. (Simon har körkort) Vi var hemma omkring fem på morgonen. Vad gjorde vi där undrar ni säkert. Jo, min bror och Simon känner en vars kompis ska gifta sig. Så vi fick i uppdrag av han att köra killen som ska gifta sig till Mjölby eftersom det stället är det värsta han vet. Snälla som vi var körde vi honom, efter mycket om och men i Mjölby, till Linköping där han bor.
På vägen hem åt vi på MC och natthumorn höll i sig hela vägen hem. Oerhört kul.
För en vecka sen hängde jag med mina kusiner till Borås Djurpark och efter det gick jag på bio med en kompis.
Har inget mer att skriva just nu så ha det bra ♥
 


Kommentarer
Ellen

Åhh du har börjat blogga igen finis! <3 skitfin header också! :D <3

2013-07-22 @ 14:23:16
URL: http://ellens.blogg.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0