24th of December

God Jul alla fina! Hoppas att ni har haft och/eller har det jättebra såhär den 14:de. Själv är jag för tillfället hos mina kusiner, mammas syster, tillsammans med hela mammas släkt.



Jag har inte bloggat på jättelänge men har inte haft riktig ork till det. Förhoppningsvis blir jag bättre på det då den sista terminen av nian inte är lika jobbig som första.

I lördags var jag i Jönköping, på HårFin, för att klippa och färga håret. Jag hade tänkt att göra omré fast på andra hållet. Det slutade med att jag gjorde omré "normalt" istället, dvs. brunt längs upp och min naturliga hårfärg i topparna.




Kommentarer
Eleonora Adriana ♥

Fint :)

2013-12-30 @ 01:57:16
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0