Är ni nöjda med eran julafton?

Hejsan och godmorgon på er!
Det är lite fel att skriva godmorgon nu men jag vaknade faktist för 10 min sedan så nu sitter jag i sängen och lyssnar på bra musik på min dator. Det är så nice för jag har fått ett års spotify så nu kan jag dunka på tills nästa jul ;). I dag ska jag bara slappa och kanske läsa lite i min nya bok osv. Igår blev det inte så sent, eller...? Klockan blev nog närmare 2 på natten men det var ju faktist julafton. Fast bokstavligt talat så var det ju idag som jag gick och lade mig, ja ni fattar?. Jag har en hel del att göra på datorn också så som att lägga över massa bilder, hitta alla bloggar och hitta web camen som ska finnas i menyraden någonstans?!. Tänker man igenom julafton så blev jag väldigt nöjd med vad jag fick lite synd bara att snön hann smälta undan. Är ni nöjda med packeten från gårdagen eller inte bara julklapparna utan allt runtom också? Nu ska jag lyssna vidare på musik innan jag går upp och äte lite frukost som jag tror kommer bli godis :P Nej då!
Eftersom jag inte hunnit lägga över bilderna i denna datorn ännu så kan ni få se på en exempelbild som redan finns på datorn.
Fy, de är verkligen inte de finaste bilderna men det får bli såhär för tillfället.
KRAMIS ♥


Kommentarer
Julia

jag är nöjd med min julafton för jag fick ett fint guld halsband som var äkta så det var roligt jue :DD <33 ^^

2011-12-25 @ 13:59:00
URL: http://julia.sfoto.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0