Bara för att

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? -?-
2. Civilstånd? singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? jo :/
4. När var sista gången du verkligen skrattat? det var nog annies dans i skolan ;)
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Tilda kanske jag vet inte
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? det är det nog
7. När var sista gången du grät mycket? för några veckor sedan då jag fläckte upp min nagel
8. Är det någon du vill göra allt för? -?-
9. Hur många kan du berätta allt för? -?-
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? ja eller nej för det är ju eldklot xD
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? vem nu det var..?!
12. Beskriv dig själv med ett ord? "läppglans-narkoman" typ :D
13. Har du något som hör till ditt ex? -?-
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? -?-
15. Fullständigt namn? Kajsa Linnéa Pettersson
16. Favoritlåt? jag har många men jag gillar amanda (vinnaren av idol) och lite mera pop så som "tonight tonight" osv...
17. Favoritfärg? lila
18. Bästa vänner? Har många bra vänner men Tilda då kanske :P <3
19. Person jag saknar? Tilda, hon var sjuk idag :(
20. Första kyssen? -?-
21. Sista kyss? -?-
22. Första kram? eh.. mammakanske? x)
23. Senast kram? nä, jag får säga mamma där med ;)
24. Senaste meddelande från? Tilda
25. Senaste person som jag någonsin sett? WHAAAT? om mågon fattar kommentera!!!
26. Mitt missbruk? -?- inget..
27. Favorit butiker? H&M, Monki, kicks, alla slagt godis kioker ;)
28. Vem jag berätta allt för? inget jag berättar ALLT för
29. Favorit djur? hund & katt
30. Lång? 167
31. Vem har mitt hjärta? jag själv lite knäppt om jag lixom gav det till någon ;)
32. Favorit film? Jag ÄLSKAR alla slags skräckfilmer :D
33. En hemlighet? ja, en hemlighet? ;)
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 8 ???? :P
35. De flesta minnen med? MÅÅNGA kanske tilda eller kusinen sofie <3
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Tida (ett år sedan) och Elle
37. Den hetaste personen du vet? haha vem är het ni i jletid då det är kallt ute xDDD haha
38. Vem jag inte kunde leva utan? cem jag inte ka... ja du det vet jag inte ;)
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Alla underbara vänner och familj
40. Vem jag älskar mest? Vem, du menar vilka? det är MÅNGA :D
KRAMIS ♥


Kommentarer
Annie

Haha, min dans var ju fin!



sv: Ja det gör vi! Men juste... du har ju inget elevensval! Synd. Vi får ta det en annan dag! GODJUL! :D

2011-12-19 @ 18:27:57
URL: http://anipani.webblogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0