Fika

Hejsan!
KOm hem från snön för ett tag sedan och har efter det hunnit med att äta, städa, pyssla, slå in de sista packeten och sovit en stund ^^
När vi var ute så gick vi och köote fika och tog med till en pulkabacke, vi hade det väldigt kul :)
Jag var också tvungen att ta lite kort på en underbart god kaka som vi kallar "Birgitta kaka" eftersom mormors kusin heter så och hon bakar sååå gott!
Det är typ som vaniljkräm imellan två lite segare marrängskivor, om ni fattar?
Ni kanske har lagt märke till att jag inte skriver namn eller liknande på min bilder längre. Detta på grund av att jag använder mig av ett annat redigeringsprogram där man inte kan lägga till text osv.
Jag kan ju passa på att visa våran lite mera oavancerade fika som vi år ute i snön!
Muffins, munk, julmust, kärleksmums, chokladkaka!
KRAMIS ♥


Kommentarer
Annie

Vad använder du för program? :)

2011-12-22 @ 19:06:41
URL: http://anipani.webblogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0