Godmorgon people!

Godmorgon allesammans. Såhär tidigt har jag inte vaknat och gått upp sedan julafton (bara på lovet då) och varför jag är uppe såhär tidig (igentligen är det inte tidigt) är för att idag ska jag och Tilda sova över som jag skrivit i några inlägg under tror jag nog. Ute regnar det med det kommer inte hindra oss från att cykla. Jag tar med mig min gamla dator till henne så det händer nog att det blir några inlägg eller så får ni se bilderna när jag kommer hem om det nu blir några bilder. Jag fotar isåfall med mobilen. Nu ska jag packa klart det sista.
KRAMIS <3



Kommentarer
elsa

jag tycker det är jätte sent att gå upp sådär sent hahaha^^

2011-12-29 @ 11:53:28
URL: http://elssanilsson.bloggplatsen.se
Sofie (alltså inte din kusin^^)

Hej kassah!! Hoppas ni båda läser detta :D ni får ha en asbäst dag <3 saknar er som baaajs!!! :( om inte Tissah ser detta så måste du HÄLSA!! Glöm inte det ;)

Kramisar den näst näst bästa Sofie (alltså efter er) (Y) :D

2011-12-29 @ 14:17:43


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0