Jag är trött!!

Hejsan! Idag är jag så himla trött då är det skönt att sluta tidigt. Vi hade tre lektioner och idrott.
Imorgon har jag, som ni redan vet, spanska prov som jag måste plugga till nu. Jag orkar verkligen inte men jag satsar på bra betyg i spanskan så detta måste göras bra!
Jag hade tänkt att göra ett sådant där inlägg med massa text ni vet, själv tycker jag det är ganska kul, men jag vet inte vad jag ska skriva om så jag skriver bara lite randomsaker... ;)
Om ni minns så skrev jag för ett tag sedan att jag höll på att skriva en ny "bok". Jag kom till fem sidor sedan fick jag inte någon inspiration längra så jag är inte klar med den. Om ni vill så kan ni få läsa det jag skrivit men jag kommer nog inte skriva klart den då jag kännde att det inte var det "temat" jag har lust att skriva om...


Kommentarer
en blogg om 5 systrar

fia svarar: Jag viker ner linnet (ner på korsetten), och på några av mina linnen har jag klippigt bort "axelbanden" så när jag viker ner linnet blir det inte lika mycket som "sticker ut" kram!!:)

2011-12-12 @ 16:34:26
URL: http://systrarnabackstrom.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0