Svar på tal!

Hejsan kära läsare!
Jag kom precis hem från skolan och såg att jag fått en fråga. Kul :)
kommentar/fråga:
fin blogg du :)
får man undra varför den heter kajafia? :) e lite nyfiken för har en följfråga isåfall.. eller nåt :)
Svar:
Jag har ingen direkt förklaring till varför vissa (tex mia kompisar) kallar mig för kajafia... Det är ju om man tänker efter ett väldigt ovanligt smeknamn. Jag blir ofta kallad Loppan av min familj och Kassah av Tilda men just Kajafia... Ne jag vet inte faktist. Kanske är jag lite ute och cyklar nu men Ellen och Annie (två vänner) började nog att kalla mig det för ett antal år sedan men det är inte alls säkert. Jo jag såg också att du heter kajsa (eller..?) och jag blir ibland också kallad Kajja.
Varför själva bloggen heter kajafia är för att det är lite ovanligt och eftersom många vet mig som kajafia så fick det helt enkelt bli namnet på bloggen.
Hoppas du blev/är nöjd med svaret. Är mycket nyfiken på följdfrågan.
KRAMIS ♥


Kommentarer
K A J J A

haha , ja jag heter också kajsa så tyckte de va lite kul att hitta en blogg där det stod kaja(fia) hehe , e ju inte vanligaste smeknamnet :)

blev nöjd :)

2011-12-14 @ 15:36:55
URL: http://knaskajja.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0