Godmorgon!

Hej & godmorgon!
Idag så ska jag gå ut och fota med Sofie :)
Vi brukar vara ute och fota tilsammans, men nu har det varit ett alderless för långt uppehåll sedan sist.

Det ser fortfarande ljust ut för mig blogg, om man kan säga så, jag har vunnit veckans/dagens blogg *igen* :D
Om ni vill ha ett bra tipps på mera läsare och kommentarer så är det att kommentera andras bloggar.
Det är ett mycket bra tipps som jag tycker ni borde testa, för det funkar ;)
Nu ska jag göra mig iårdning för snart ska vi gå.
KRAMIS ♥
Bild från i fredags, ni har redan sett den, men jag älskar den ^^


Kommentarer
Madde

sv: kul att du är med i veckans blogg säger till när vinnarna är uppe :)

visst gör de ^^D

2011-10-16 @ 14:18:50
URL: http://mezos.blogg.se/
Sophie'

- ja jag vet :( jag har ju en svart och älskar den, men vit är också fett snyggt! :(

2011-10-16 @ 14:42:21
URL: http://sssophiies.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0