Tilda, voice pop & en lång dag

Hej!
Imorgon kommer dagen bli hur lång, men rolig, som helst!
Jag ska först gå i skolan som i sin tur slutar klockan 15.00
Efter det ska jag gå och sjunga i voice pop och efter det ska jag och Tilda va :D
Hon har btw fått en ny cykel (ny och ny en as snygg gammal begagnad damcykel) idag så imorgon blir det att cykla runt i centrum och få lite respekt! haha ^^
Men vi ska nog inte bara göra det, vi ska nog göra läxor (tyvärr så är det så) och kanske sitta lite vid datorn men jag tar dagen som den kommer och så får vi se vad som händer och inte :D
Nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på svenska hollywood fruar.
Ni får ha en fortsatt trevlig och framförallt mysig kväll så ses vi efter skolan och voice pop imorgon ;)
Oj oj vad jag har skrivit på!
I vanliga fall brukar jag inte vara så bra på det, då det mest blir bla bla bild bla... SLUT ^^
Puss o kram så ses vi!"
KRAMIS ♥
Lite halv gammal bild (en del av er känner nog igen den)


Kommentarer
iisaacson

sv; hihi ja visst är dom bara så superbra? :D

kramis

2011-10-10 @ 21:04:16
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Linn Carita

Vilken vacker bild!!



Jo du, veckans första dagar har varit toppen. Dock går det i en rsande fart och jag börjar känna att jag knappt hänger med i svängarna. Svenska hollywood fruar!! Jöss vad jag saknar det programmet, Maria är ju bara så underbar!! Ha en riktigt fin kväll =)

2011-10-11 @ 22:55:56
URL: http://linncarita.blogg.se/
Linn Carita

Vilken vacker bild!!



Jo du, veckans första dagar har varit toppen. Dock går det i en rsande fart och jag börjar känna att jag knappt hänger med i svängarna. Svenska hollywood fruar!! Jöss vad jag saknar det programmet, Maria är ju bara så underbar!! Ha en riktigt fin kväll =)

2011-10-11 @ 22:56:11
URL: http://linncarita.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0