Sovmorgon-Lördag

Hej!
Imorgon så har våran klass sovmorgon till klockan 8.50 :)
Men det blir ingen verst längre sömn för jag ska äta frukost i skolan tillsammans med några kompisar!
Jag älskar skolans frukost för det finns så mycket att välja mellan och deras juise är jätte stark och god :D
Vi har bara fyra lektioner, ingen matte, no, språkval eller annat tråk utan bara SV,SO, syslöjd och bild och så slutar vi jätte tidigt!
Sen kommer fredag och det är världens jobbigaste dag då vi slutar klockan 15.00 ungefär :(
Men det kommer gå fört för den som väntar på något gott :DD
Jo, på lördag ska ja ju sova över med söta lilla Tilda och vi ska köpa massa godis och tjocka oss jätte mycket ^^
Jag kan ju passa på att skriva om idag!
Det började med att jag gick upp en hel timme för tidigt (06.00) så jag han göra mycket jag!
Skolan var OK, inte för jobbig och lite kul faktist :D
När skolan var slut så gick jag till dansen och sen jag kom hem från den så har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på musik ♥
Ni får ha det så bra så ses vi nog lite senare!


Kommentarer
BY MATILDAH

fin blogg! :D

2011-09-28 @ 18:46:23
URL: http://bymatildah.blogg.se/
BY MATILDAH

sv: Tack! :) Hur är det med dig då? :)

2011-09-28 @ 18:58:14
URL: http://bymatildah.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0