sparkler

I går var jag och mamma i stan.
först simmade vi 700 meter, bastade samt badade bubbel pool innan vi åkte till stan och åt världens godaste mat.
Sen gick vi och shoppade, fikade och träffade på den lite små tuffa kusinen Sofie.
image descriptionimage description
Jag handlade en hel del saker som ni kan få se en del av. Just i detta inlägg visar jag bara de underbara nagellacken jag köpte på H&M för 29.90kr
På bilderna har jag den mörkblå samt glitter ovanpå. Jag verkligen älskar dessa nagellacken då de sitter på jätte bra. Jag målade dom igår och det sitter redan på lika bra om inte bättre och då har jag fixat med iphone-skal och annat pilligt!
Kram.


Kommentarer
Alice

Snyggt !

2012-02-18 @ 11:39:50
URL: http://alicefoton.bloggplatsen.se


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0