Nyttigt Nyttigt

Hej. Kom nyss hem från en lång och åå"nyttig" promenad med Ellen :) Vi gick nästan en mil och brände 622 kalorier!

Över till något helt annat. Ikväll tänkte jag stå för maten. Det blir klyftpotatis, sallad och köttbullar. Sådär JÄTTE avanceret. ahah nej men gott och framförallt nyttigt. Det är sista veckan i skolan också! Sååå skönt! Imorgon är sista riktiga skoldagen innan de lite "roligare" börjar. På onsdag har vi klassdag då vi ska bada, grilla och på kvällen, kolla på film i skolan till klockan 22 ungefär!! På torsdag ska vi bara städa skåpen och kolla på niorna som ska ha en fotbolls match mot lärarna. Då får vi glass och slutar därefter klockan 11.00. På fredag är det ju skolavslutning. Har dock inte kollat så jätte mycket på vad jag ska ha på mig men jag har en kjol som jag aldrig någonsin använt, får nog bli den och denna ↓↓↓blusen ↓↓↓
ÄLSKAR den! Bara 35 kronor på second hand ♥
Ha det bäst så hörs vi en annan gång ^^


Kommentarer
Neha

Vilket kap:D

2012-06-13 @ 00:31:47
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
william

fint:D



SV; supergott:DDD

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Beautiful Thief" Modellbilder som jag har tagit:D

2012-06-30 @ 15:05:48
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0