Tumblr ❤

Godmorgon på er! Jag vaknade idag av att katten skrek som en galning...
Dagens planer har jag inte en aning om hur dom ser ut men jag ska förmodligen bara vara hemma och plugga och så.
Det är mamma och pappas sista semesterdag också så jag vet inte om vi ska hitta på någonting eller bara slappa. Dom senaste två dagarna har det varit så himla varmt ute men idag är det aningen kallare. Det är inte kallt dock, men inte alls lika fint som det har varit.
Igår mekade pappa som sagt med moppen och efter att ha plockat isär typ allt för att leta efter någonting som gjorde så blinkern inte funkade, var det bara lite glapp i knappen. Så vid tio var allt ihop satt igen och jag kunde äntligen köra lite!
Har ni några planer för idag?



Kommentarer
Rebecca

Sv: Tack så mycket! Dom är från bianco!

2013-08-04 @ 12:33:05
URL: http://becksons.blogg.se
Milina

Det är en jumpsuit från Ginatricot, köpte den förra sommaren! :)

Jag ska nog bara vara hemma och ta det lugnt! Själv då?

2013-08-04 @ 13:06:30
URL: http://Milina.blogg.se
Becca

Idag åker jag till Göteborg. Vad ska du hitta på:)?

2013-08-04 @ 13:49:50


Kommentarer:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (syns ej) :

Blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0